Thursday, September 28, 2006

再见

沉默的那个寂寞期间
你我只是几次偶尔碰过

沉默的那个寂寞期间
你我彼此都忙着各人生活

寂寞的我也预料不到
你那迷人的微笑
就改变了一切
改变了我的世界

你对我
说了个再见
不知不觉
改变了我的世界
我那时
又不知该如何
去面对我所对你的感觉

我看我
自己
想得太多
也可能是我自己所犯下的错
难道在你
眼前的我
始终对你
始终就是不算什么


5 Comments:

Blogger The Tarot Apprentice said...

Who sing one?

10:16 am  
Blogger boredphuck said...

no1

10:22 pm  
Blogger The Tarot Apprentice said...

can consider make into song man

12:55 pm  
Blogger boredphuck said...

go ktv sing kahki eh song meh? lol

9:30 pm  
Blogger The Tarot Apprentice said...

well with some proper music arrangement make into your own song la!

12:29 am  

Post a Comment

<< Home