Wednesday, April 11, 2007

rain

i used to hate the rain. rain spoils everything. it makes everything wet. which in turn, usually means i have to stay indoors. and i cant stand being cooped up in the house. but that was in the past.

现在,每当下了雨,我都有一点伤心,又有一点安慰的感觉。以前讨厌下雨天的我,现在却喜欢上了下雨天。别问我为什么。也许是认识了她过后吧。。。下雨时,当我在雨中,总会有一种舒服感。也许就是因为我哭不出的泪水,全都由雨水来代替了。

分手





0 Comments:

Post a Comment

<< Home